Известие

Collapse
No announcement yet.

С катализатор или без???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • С катализатор или без???

    Колеги даите малко инфо а с инфото и помощ....казаха ми че ако махна кйатализатора на алфичката ми ще ми падне разхода и даже може да се подобри варвежа....а какви са минусите ако се махне катализатора.....има ли смисал да се маха....???

    Мерси предварително!

  • #2
    понеже 99% вече ти е запушен са прави
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Значи да го махна...а има ли някакви минуси в цялата работа като го махна или не...?

      Comment


      • #4
        Минусите са от Екологична гледна точка.Иначе отиваш в сервиза на ЕМ-КОМПЛЕКТ-призпадат ти цената за резонатора който ще ти сложат/един вид ти изкупуват катализатора/и доплащаш само труда около 15-20 лв.А колата значително ще върви по-добре.Това е.
        sigpicSelenia 20K for Alfa Romeo

        Comment


        • #5
          Не можах да взема думата по темата!!!....всичко което трябваше!...го казаха колегите
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            А как е шумът след махането на катализатора? Не се ли появява някакво свирукане?
            Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

            Comment


            • #7
              махането на катализатора не нарушава ли впоследствие работат на Ламбда Сондата?
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                100% сигурно е, че се нарушава работата на ламбда-сондата. Имаше една много хубава тема точно за това - потърсете я из форума, и четете (май беше в общия технически раздел). Но в общи линии нарушаването на работата идва в резултат на променените съотношения на изходящите газове, и сондата започва да подава грешни данни към ECU-то. Така че в общи линии махането на катализатора е временно решение, а по-доброто вървене идва от аварийния режим на колата, свързан с пускането на по-голямо количество гориво. А това се сещате до какво води...
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #9
                  Ми то тогава ни с катализатор, ни без него... освен с нов де Но нашата хубава държавица не толерира колите над 100 коня да имат такова устройство, а според мен би трябвало!!!


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alfa User
                    100% сигурно е, че се нарушава работата на ламбда-сондата. Имаше една много хубава тема точно за това - потърсете я из форума, и четете (май беше в общия технически раздел). Но в общи линии нарушаването на работата идва в резултат на променените съотношения на изходящите газове, и сондата започва да подава грешни данни към ECU-то. Така че в общи линии махането на катализатора е временно решение, а по-доброто вървене идва от аварийния режим на колата, свързан с пускането на по-голямо количество гориво. А това се сещате до какво води...
                    Не е 100% истина писаното горе.
                    От 2005г е без катализатор с резонасно гърне , но присадена сонда / поканена/ на тръбата точно преди резонатора.
                    Не ръмжи и бучи , върви малко зле повече от 225 не ще . Разход градско 12л с нон стоп климат- лете на 20 градуса зиме на 25. На светофар ряз за да сме отпред. Извънградско зимни условия 7,8-8 л Варна Пловдив през Шипка . По магистрала 190-210 , на места по пътя 160-170. Спаска не е ламята.

                    Обаче Варна Бургас лете 32 л едвам и стигнаха при цепнат маркуч преди рейката . Пръска и смърди , но няма сервизи по пътя които да са в час с Алфа. Нямам и резервен маркуч.
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от yovi
                      А как е шумът след махането на катализатора? Не се ли появява някакво свирукане?
                      зависи какво сложиш на негово място.....ако сложиш хубав резонатор...звука става по плътен и хубав....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kris11
                        Първоначално публикувано от Alfa User
                        100% сигурно е, че се нарушава работата на ламбда-сондата... Но в общи линии нарушаването на работата идва в резултат на променените съотношения на изходящите газове, и сондата започва да подава грешни данни ...
                        Не е 100% истина писаното горе ...е без катализатор с резонасно гърне , но присадена сонда / поканена/ на тръбата точно преди резонатора...
                        Alfa user - точно така ми обясниха ситуацията , когато ми сменяваха остатъците от катализатора с резонаторно гърне в ... абе не помня фирмата. Направиха ми варианта на kris11 като ми обясниха , че са направили стеснение на тръбата след сондата за да симулира съпротивлението на катализатора , та да работи ламбдата коректно.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          Някой има ли представа предлагат ли се готови резонанси гърнета, заместители на катализатора (bosal, zara, csc примерно)? Гледах на сайта на supersprint бройките им са изчерпани за 8V.
                          Alfa Romeo 155 1.8TS
                          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                          Comment


                          • #14
                            didofurnira

                            аз ще махам тръбата и ще слагам искрови успокоител към 50 лв с работата за 1.8
                            alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                            Comment


                            • #15
                              Re: didofurnira

                              Първоначално публикувано от didofurnira
                              ще слагам искрови успокоител
                              Що е това? Да искам ли и аз?!


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment

                              Working...
                              X